пʼятницю, 27 березня 2020 р.

Ще раз про здоров"я!

За визначенням Всесвітньої Організації Охорони здоров’я, під здоров’ям людини розуміють «стан повного фізичного, психічного і соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороби». Якщо тіло здорове, але немає відчуття радості і повноти життя, то це вже хвороба. На життєвому шляху людина взаємодіє з природою безперервно: дихає, контактує з людьми, пересувається, випромінює і поглинає енергію, впливає на навколишнє середовище. Більшість сьогоднішніх учених визначають поняття здоров’я як здатність людини до оптимального функціонування в навколишньому середовищі. Життя і здоров’я – найцінніше, що є у людини. Ми вибираємо здоровий спосіб життя, тому що здоров’я – це чарівний ключик, який відчиняє двері до всіх можливостей. А сучасним еталоном краси є здорова людина, яка обирає здоровий спосіб життя!
Перегляньте відео та виконайте завдання вправ! Чи все ви знаєте про здоров"я?

Немає коментарів:

Дописати коментар