пʼятницю, 12 лютого 2016 р.

Тиждень безпеки життєдіяльності "Здоров"я мати - вік біди не знати"

Конкурс малюнку "Жити здорово - здорово!"
Завершився тиждень безпеки життєдіяльності на тему здоров"я. Учні знову нагадали про здоровий спосіб життя на тематичному відеолекторії. Медичний працівник провів лекцію на  досить актуальну на сьогодні тему -"Грип", де детально розповів про профілактику та лікування. Активними учні були у конкурсі малюнку "Жити здорово - здорово!". Найкращими художниками стали учні 2 та 7 класу. Знання свої школярі мали змогу перевірити у інтелектуальних іграх "Здоровенькі були!" та "Зроби вірний вибір", де кращими стали 5 та 9 класи. А учасниці клубу "Між нами дівчатками" спробували смачного лікувального фіточаю та дізнались про його користь для нашого організму. Всі бажаючі "спортсмени" взяли участь у "Перерві здоров"я", що 
Засідання клубу "Між нами дівчатками" про користь фіточаю
підготувала спортивна комісія Учнівського комітету. Крім того у всіх класах пройшов ряд тематичних заходів, що були проведені класними керівниками.

 Матеріали тижня:
Гра "Зроби вірний вибір"


Гра "Зроби вірний вибір"

"Перерва здоров"я"

Гра "Здоровенькі були"

"Перерва здоров"я"

Гра "Зроби вірний вибір"

Гра "Здоровенькі були"

"Перерва здоров"я"

Конкурс малюнку "Жити здорово - здорово!"


Лекція "Бережись грипу"

Лекція "Бережись грипу"

Немає коментарів:

Дописати коментар